Tuesday, March 30, 2010

hye!!

Assalamualaikum..

Waa..
dah berhabuk dah baru aku nk jengah blog ni..
bila tgok balik mcm x ngaku je ni blog aku..
sbb x ade entri selama 10 bulan..
hahaha..
padahal ade je cerita leh di kongsi..
tp al maklum lah bz agak nya..
perlu ke aku cerita semula 10 bulan lepas2 neh..??
xpe..apa2 pon..
aku cerita lah ape2 yg aku ingat..


Herm..
Malam ni..
oleh sbb dah lame sangat x ber "blogging" jadi rase memang kekok..
tak tahu nak tulis ape kat dalam blog ni dan entri kali ni..
mungkin leh cerita sikit apa jadi kat diriku sekarang ni..
Alhamdulilah,aku skrg dah masuk sem 3 kat UNITEN..
Uniten best,walau dulu nya..
aku xnk masuk sini..
huhu..
tp bak kata org..ade hikmah setiap kejadiaan..
ternyata dah..
aku masuk Uniten ni..
memg keputusan yg tepat..
Mcm2 yg jadi antara Uniten dan aku,antara Geng (bukan geng bas sekolah)tp geng kat Uniten dgn aku..
sahabat2 baru aku jumpa,bermula dr osmet yg cool,macho,ensem,tampan,di sukai ramai,lazat dan ber krim (hehe) abg DOL aku,ayie,dan apis..sehinggalah jumpa kawan2 sejati,ecot,nenek and the geng,syukri,king,payat,dak2 IT dan COE semua lah..
Memg best..
hidup dah x bosan..
kami berkampung di sini..
kami jalin kan muhibah..
kami seperti berkeluarga..
kami rapat..
rugi kalau x dtg sini dan rase suasananya..
duduk pula satu apartment..memg x rase sunyi dan sepi..ade je celoteh yg wat hati happy..thx to all,and THANK YOU ALLAH..
and,till then..
malam dah larut..kalau cakap pon dah mencarut makna nya fikiran pon da serabut..
sbb mata aku ni dah tersangkut2 nk abiskan post..
huhu..k laa semua..
asslamualaikum..JOM CERITA smbg lagi nnt..Insya ALLAH..

No comments:

Post a Comment