Saturday, March 19, 2011

Birthday ke - 20 kalinya.


Alhamdulilah.
Aku kini dah berumur 20 tahun. Bukan angka yg sedikit, tapi dah boleh dikata umur yg matang dan patot berfikiran warak. Hehe insya Allah, aku akan menjadi matang. Just aku tak biasa untuk matang, happy dgn cara hidup sekarang. Nak jadikan cerita sikit, birthday aku kali ni sama mcm yg lepas2, tiada party ape2 hee. Cuma dapat sejuta wish daripada kamu2 semua. thank you very few aku ucapkan ! :D my thanks. Ape rase bila birthday kita ade org sambutkan eh? ade party? ade mkn kek? ade tepung2? hehe aku teringin gak nak rase. best kan !
And birthday kali ni, birthday yg terlalu rapat dgn exam. so my biggest wish mase hari jadi tuh cuma nak buat yg terbaik mase exam.

Ape2 pon sekarang saya dah 20 tahun, terima kasih mom sebab lahirkan saya. LOVE My MOM !

sayonara bebeh :)

No comments:

Post a Comment