Sunday, August 21, 2011


Warning , this post is "merepek" dan jangan komen apa-apa.

Post ni biar aku merepek ok. serius lah aku memang tengah stress tahap mabuk. Please bg aku mabuk. Please laa. mcm bangang bila aku stress. Aku dah start amik seribu bantal dan aku susun2. aku lari then rempuh bantal2 tuh. aku terbaring then biar bantal tuh semua hempap aku. aku amik bantal then aku timbus diri aku dengan bantal. mcm Fish stress aaa !!!!!! aku dah mula amik selipar then susun2. aku amik bola aku sepak kuat2 tuju kat selipar tuh. bila selipar dah putus aku puas hati. Fine, aku masih tak rasa tenang. aku masuk dalam bilik air aku mandi ! duduk bawah pen"shower" lama2. then jerit2. aku nyanyi sepuluh lagu then keluar. bangang ! aku masih tak tenang. aku baring aku tido. 5 jam straight sampai kepala pening. ok satu je cara lagi, aku naik motor, aku bawak laju2. sampai tempat tade org aku berhenti. aku duduk dan bertafakur. aku tengok langit, aku ingat salah2 aku. then aku menangis ! aku nangis, aku nangis. biar aku nangis, tade sapa nampak. aku sorang. aku pandang langit memang lama. terngiang2 mak abah. aku nangis makin lebat. air mata laki memang macho. tapi nasib baik jatuh sbb mak abah. aku tak kesah.

No comments:

Post a Comment